Leírás és Paraméterek
Kiváló fejlesztő játék a színek, a számok és az állatok megtanulásához.
A játék menete:
Válasszunk ki egy vagy több kártyát és használjuk az egyik oldalát.
Jelöljünk ki egy játékvezetőt, aki az egyik játékos is lehet. A játékvezető behelyezi a 30 golyót a labdatartóba és elosztja a zsetonokat a játékosok között. A zsetonokat a játékosok félreteszik.
A játékvezető a fogantyút a nyíl szerinti irányba forgatja.
Amikor egy labda kiesik, a játékvezető kimondja a színt, a számot vagy az állatot. Ha kisgyermekek játszanak, a játékmester meg is mutathatja a szimbólumot a labdán, hogy a gyerekek könnyebben felismerhessék.
Amikor egy gyermek kirakja a kártyáját vagy kártyáit a zsetonokkal, megnyeri a kört vagy a játékot. A játékmester a nyertesnek ad egy trófea zsetont.
A játék megkezdése előtt el lehet dönteni, hogy egykörös vagy több körös játékot játszunk.
Ha több fordulós a játszma, akkor az a gyerek nyer, akinek a legtöbb trófea zsetonja van.
Tartalom:
- 1 golyótartó
- 10 kétoldalas kártya
- (20 minta)
- 60 zseton
- 10 golyó számokkal
- 10 golyó állatokkal
- 10 golyó színekkel
- 10 trófea zseton
Ajánlott korosztály | 3 éves kortól |
Kinek ajánljuk | lányoknak és fiúknak |